Viktig informasjon om Fjellvikingen 16 september på Synnfjell

Publisert: 11.09.2017 08:57:00 - Forfatter: Tine Sedahl

Oppdatert info fra arrangøren:

Som tidligere annonsert hadde Fjellvikingen 2017 som mål å være et mini-løp som en teaser på neste års fullskala arrangement. I prosessen med løpet har vi møtt en del hindringer som ligger utenfor det vi kan ordne med. Derfor velger vi å stoppe påmeldingen til løpet. Dette betyr ikke at dere ikke kan komme å teste både løype og hindre

Men en Fjellvikingen gir seg ikke…..!!!!

Vi velger derfor å invitere alle som har lyst til å teste løypa på løpsdagen 16.september 2017. Vi gir dere mulighet til å løpe og teste løypa som en GRATIS forsmak på neste års fullskala løp. De som har betalt inn påmeldingsavgift vil få denne returnert i løpet av uka.

Løypa vil ikke være satt opp med alle hindre, men dere vil få en forsmak på hva som venter. Dere vil kunne teste løypa med de hindre som er montert, snakke med oss som arrangerer og få en trivelig dag i flotte omgivelser i Synnfjellet.

Lurer du på om dette er noe for deg, så kom gjerne opp å se. Dette er egentlig noe alle kan klare, og prøv gjerne hvis du vil. Ønsker du å bare se hva dette dreier seg om, så kom gjerne og snakk med oss.

Vi ønsker alle velkommen til Spåtind lørdag 16. september 2017 fra 12-15 og test løypa eller bare være nysgjerrig og slå av en prat!!!

Opprinnelig artikkel:

Det er mye som skjer i fjellet i høst, og 16 septemer arrangeres Fjellvikingen -et hinderløp i fjellet på 5 km som byr på utfordringer for de fleste, helt ned til 12-års alder.

Start og mål i slalombakken, løypa går på Skjervungfjellet.

"Fjellvikingen er et hinderløp på 5 km og går i røfft fjellterreng. Du må krype, hoppe, løpe, klatre og åle deg gjennom en utfordrende hinderløype. Det vil være 20 forskjellige hindere, noen naturlige men flere konstruerte for større utfordringer. Her får du testet styrke, utholdenhet, konsentrasjon og balanse" sier arrangøren.

Se http://www.fjellvikingen.no/ for informasjon om arrangementet. Bli med da vel!